JAG ÄLSKAR DIG FÖR MYCKET kapitel 3

han och jag skulle vara i dag men jag förstod fortfarande inte han hade sagt för bara några dagar sen att han tyckte om mig men nu struntade han bara i mig han skulle aldrig bli kär i mig . skolan började 10:00 jag var precis klar 9:50 det var fredag i dag så vi slutade klockan 13:00 jag stog utanför hans hus och väntade dörren öppnades han och jag skulle gå till skolan tillsammans till min förvåning såg jag henne hans tjej
- hej jag trodde bara vi skulle gå han kollade på mig med en konstig min
- nej jag ändrade mig så jag tog med mig min tjej ni har ju träffats
- mm det har vi sa hon det var partner arbete i skolan fröken hade redan delat in oss i grupper jag skulle var med henne hans tjej den sötaste killen i världens tjej
- asså kan vi skynda oss jag vill inte ta över på tiden
- ja vi börjar när du är redo hon kollade på mig med en arg blick
- vad menade du med det
- öh du sitter och sminkar dig hon gick en bit före mig och ropade sedan
- men skynda då! den dagen var lång men nu var det åndå dags att vara med honom vi skulle på fest hos hans kompisar
- du kan du sno lite sprit från dina föräldrars skåp tror du mina föräldrar har inget hemma och jag har inga pengar
- ja självklart jag har inga pengar heller. sa jag hur kunde jag säga det det kunde jag inte alls men jag gjorde det i allafall vad jag tog visste jag inte bara tequilan kännde jag igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0