JAG ÄLSKAR DIG FÖR MYCKET kapitel 2

det var fredag och jag och han sötaste killen i världen skulle gå till skolan tillsammans den morgonen spenderade jag en halvtimme vid spegeln i stället för 1 minut det knackade på dörren och jag öppnade där stog han så perfect han tittade på mig och sa
- oj har du smink på dig ?
- ja det har jag det har jag varje dag
sen såg jag henne hon stog vid brevlåda och väntade
- skynda vi kan inte komma försent han gick fram till henne och kysste henne och kramade henne jag kännde hur jag bara ville gråta och springa där i från men det ända jag gjorde var att le och låtsas vara glad hoppet eldades upp och jag kännde mig besviken på mig själv hur kunde jag låta mig luras så där han var inte kär i mig och skulle aldrig bli hela vägen till skolan pratade dom och jag såg hans speciella leende varje gång han träffade henne så ignorera han mig men när vi var själva så var han så snäll att det inte var sant jag ville så gärna att det skulle bli vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0