JAG ÄLSKAR DIG FÖR MYCKET kapitel 1

jag vaknade slängde på mig smink och kläder och drog i väg till skolann jag sket i frukost halvvägs till skolan såg jag honom den vackraste killen jag sett i hela mitt liv miin första kärlek jag saktade ner farten och hoppades att han inte skulle se mig men det gjorde han han roppde mitt namn och sa att jag skulle gå med honom istället för att gå själv han sprang fram till mig
- hej kom och gå med mig ska jag ta din väska?? han väntade inte på svar och grabbade tag i väskan det gick en rysning igenom mig vid hans beröring jag hade lagt märke till att han blivit snällare mot mig dom senaste dagarna jag hade älskat honom sen jag var liten och han var tillsammans med mig nu är jag 18 och han har en flickvän och dom älskade varandra jätte mycket det plågade mig att se honom titta på henne på det där kärleksfulla sättet i skolan . en dag så började jag tänka tillbaka på dom senaste månaderna han hade varit snäll och det verkade som att han var kär i mig ett hopp tändes inom mig kanske kunde det bli vi .
en jätte fiiin historia jag kommit på efter att ha tittade på en kärleks film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0